Προ των πυλών το νέο Volkswagen Golf Δευτέρα, 03 Σεπτεμβρίου 2018 18:13

Σύμφωνα με την Volkswagen, το νέο Golf MK8 θα ανέβει «κατηγορία» για να μπορέσει να προσελκύσει κοινό και από τα πολυτελή μικρομεσαία.

Η όγδοη γενιά του VW Golf, που η παραγωγή της θα ξεκινήσει σε λιγότερο από 11 μήνες, θα διαθέτει τεχνολογίες που θα δίνουν έμφαση στην οικονομία καυσίμου, την συνδεσιμότητα, την δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης και την συνολική ποιότητα λειτουργίας και κατασκευής.

Η εξωτερική σχεδίαση της νέας γενιάς του VW Golf θα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη της υπάρχουσας και θα συνεχίσει να έχει ευμεγέθεις πίσω κολόνες. Το μπροστινό μέρος θα είναι πιο αιχμηρό και θα δανείζεται ορισμένα χαρακτηριστικά από το αδελφό Polo, ενώ η έκδοση επιδόσεων GTI θα ξεχωρίζει από τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Επιπλέον, η VW θα τονίσει ακόμα πιο πολύ τους θόλους του νέου Golf για πιο επιβλητική στάση.

Το νέο Golf θα χτιστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB και χάρη στη χρήση περισσότερων ελαφριών υλικών, αναμένεται μια μείωση του συνολικού βάρους κατά 50 kg. Επιπλέον, οι αλλαγές στον τρόπο συγκόλλησης θα διευκολύνουν την παραγωγή, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Η γκάμα αμαξωμάτων του Golf MK8 θα απλουστευθεί, με την 3θυρη και την station wagon έκδοση να βλέπουν από μακριά την πόρτα των αποδυτηρίων. Αυτό συμβαίνει γιατί αρκετοί πελάτες έχουν αλλάξει κατηγορία και έχουν «μετακομίσει» στα crossover και SUV.

Ακόμα, σύμφωνα με την Volkswagen, το νέο Golf θέλει να παίξει τον ρόλο του νέου αυτοκινήτου για αυτούς που θέλουν να κάνουν downsizing από τις πολυτελείς κατηγορίες, προσφέροντας πλούσιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και κορυφαία οικονομία καυσίμου.

Η γκάμα κινητήρων βενζίνης του νέου Golf MK8 θα «εξηλεκτριστεί» και θα διαθέτει mild hybrid συστήματα 12V για τις βασικές και μεσαίες εκδόσεις ισχύος, και 48V για τις GTI και R. Οι εκδόσεις 1.0 TSI, 1.5 TSI και 2.0 TSI θα παραμείνουν στη γκάμα, ενώ η πετρελαιοκίνητη θα αποκτήσει τον καινούριο 1.5 TDI που θα διαθέτει και 12βολτο mild hybrid σύστημα κίνησης. Στην κορυφή των πετρελαιοκίνητων επιλογών θα βρίσκεται ο αναβαθμισμένος 2.0 TDI με αρκετές αλλαγές στην απόδοση και την κατασκευή. Τέλος, θα υπάρξει και έκδοση που θα καταναλώνει φυσικό αέριο, αλλά όχι ηλεκτρική, μιας και η ώρα των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. θα έχει πλησιάσει αρκετά.

ΕΛΛΑΔΑ