Στρατηγική επιλογή οφείλει να είναι η ανάδειξη και προώθηση των γεωργικών και κτηνοτροφικών προϊόντων της κοιλάδας του Αχελώου Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου 2013 20:44

Με τα σημάδια της μνημονιακής ύφεσης να είναι βαθιά στην ελληνική οικονομία, η ανάδειξη και προώθηση γεωργικών και κτηνοτροφικών προϊόντων ποιότητας όπως αυτά που παράγονται στην ελληνική περιφέρεια αποτελεί ελπίδα για την άρση των σημερινών αδιεξόδων.


Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα προϊόντα της κοιλάδας του Αχελώου όπου οι ντόπιοι παραγωγοί συνεχίζουν, κόντρα στις δυσκολίες, να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, βασιζόμενοι στο μεράκι, την τεχνογνωσία και το ίδιο το έδαφος του τόπου όπου διαμένουν.

Τα προϊόντα τους αξίζουν και πρέπει να εξαχθούν και στο εξωτερικό και ας ελπίσουμε ότι αυτό το έχει πραγματικά αντιληφθεί ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Αθανάσιος Τσαυτάρης που δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Είναι πλέον επιλογή της Ελλάδας και του ίδιου του Υπουργείου η παραγωγή, διάθεση και εξαγωγή ποιοτικών προϊόντων, κάτι στο οποίο η κτηνοτροφία μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα. Αυτό αποτελεί προτεραιότητα για τη χώρα μας στη διάρκεια της Προεδρίας στο Συμβούλιο της Ε.Ε.Στρατηγική μας επιλογή είναι η ανάδειξη και προώθηση των γεωργικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, που έχουν ταυτότητα και ποιότητα, άμεσα συνδεδεμένη με τον τόπο παραγωγής τους, σε περιοχές όπως της Ηπείρου, της Πίνδου και φυσικά της κοιλάδας του Αχελώου που επισκέφθηκα και είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω στις συζητήσεις για την νέα ΚΑΠ»

Ευχή όλων είναι οι δηλώσεις αυτές να μη μείνουν για ακόμη μία φορά απλώς λόγια και να δουν οι παραγωγοί του Αχελώου να προωθούνται τα εξαιρετικά προϊόντα που παράγουν.